سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دوستت دارم


کلبــــــــــــه*دایــــــــــــی

کلبه ی *فقیرانــــــــــــــه عشــــــــــــــقم

                                منتظرلحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم                                                                                                                                                                                                                                               دوستت دارم رو بر لبانم جاری کنم منتظر لحظه ای هستم که در کنارت                                                                                                                                                                                                                        بنشینم سر رو شانه هایت بگذارم.......از عشق تو...........از داشتن تو.....                                                                                                                                                                                                                              اشک شوق ریزم منتظر لحظه ای مقدس که تو رو در اغوش بگیرم                                                                                                                                                                                                                                                بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم                                                                                                                                                                                                                                                                    وبا تمام وجود قلبم وعشقم رو به تو هدیه کنم                                                                                                                                                                                                                                                                   وبگویم اری اری من تو رو دوست دارم.......                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             



نظرات شما عزیزان:

r.m.c
ساعت16:24---9 تير 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,ساعت 17:45 توسط دایی جواد| |


Power By: LoxBlog.Com